it doesn't matter

leva livet i malmö rockar till och med fredrik reinfeldts ass!

jag har visat min nuna i två musikvideor på en vecka ungefär, för det är ju alltid kul
som sagt var det ju familjen videon och ikväll var jag en av statisterna i The Arks nya video, i pildammsparken. det var kul  att se kändisskapets baksida (att behöva stå o frysa aset av sig) och att ha en strumpbyxa över huvudet så att jag kände mig snyggast i hela sverige!

egentligen hade jag tänkt att plugga lite till seminariet imorgon, men det finns ju något som heter "hets-plugga-en-timme-innan" har jag lärt mig


helgen har förövrigt också vart fin, persisk och bra. eller den skulle vara persisk, eftersom det var nyår i helgen (år 1389 blev dää!)
men då alla perser hade valt att stänga sina restauranger en kväll som den där så gick jag och min man till Casa Mia och åt italiensk mat istället

men jag klagar inte alls för det blev en mångkulturell helg


nu ska jag vara tyst.. ha en bra kväll folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0