heartattack

internationella kvinnodagen i all ära, men den har gjort mig tröttas i sverige

jag har stått med Amnesty på stan och känt mig jobbig för att alla trodde att jag skulle försöka värva dom eller kräva pengar av dom. eftersom nästan 90% av alla människor säger nej och skakar på huvet innan man hinner säga ett ord fick jag nästan skrika "NAMNINSAMLING, VI BEHÖVER INGA PENGAR JUST IDAG!!" på långt håll innan nån hann förbi. men det funkade rätt bra o det blev många namnunderskrifter minsann! feels good!

senare på kvällen var det demonstrationståg från gustav till möllan o det va kallt men trevligt också

så ja, nu känner jag att jag har gjort det jag kunde göra för årets internationella kvinnodag. så det ska sitta fint med popcorn och cola och HOW I MET YOUR MOTHER (om jag inte hinner somna innan popcornen har hunnit poppa färdigt)

puss på alla kvinnor i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0