happiest girl in the world

idag tänker jag inte klaga på nåt för allt är så sjukt bra just nu!
jag gillar läget
(bara för att jag säger såhär nu, så kommer allt rasa imorrn, men det är ju inte nåt problem idag iallafall!)

därför tänker jag skryta om allt som är så bra:
jag har världens bästa familj,
världens bästa och finaste pojkvän
jag fick VG på juridik tentan
alla bekymmer som har vart med ett tag är helt plötsligt borta HAKUNA MATATA!
jag har coco pops och cola i köket
och nu ska jag snart dra iväg till kollektivet, som kan vara ett av dom bästa ställena i världen
och senare blir det SLAGSMÅLSKLUBBEN på Babel för att fira att jag är så glad idag




ÅH HURRA VAD JAG ÄR GLAD!

Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt! Det var superfint att ha dig med ikväll!! Ses imorrn :D (om fötterna orkar...)

2010-03-17 @ 23:46:53
URL: http://loveisstillmyreligion.blogspot.com
Postat av: sara

Gräätts, fett bra är du :D

2010-03-18 @ 00:12:04
URL: http://heymikey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0