famous last words

igår hängade jag ju som sagt med The Ark i pildammsparken
och jag ber om ursäkt bloggen, för att jag har glömt att berätta om mina andra kändisspan den senaste tiden!
update:
1. en helt vanlig dag i skolan sitter jag och väntar mina vänner, då ser jag någon jag känner igen men jag vet inte varför..har jag pratat med honom förut? vart då? och när? när jag har suttit o glott tillräckligt länge för att han ska tycka att jag är lite twisted så kommer jag på att det är Erik Billing från Robinsson (!) ni vet han som var vegetarian men som åt kyckling..



2. när jag och isac åt romantisk middag på Casa Mia i lördags satt det en man några meter ifrån som jag kände igen och jag tänkte samma frågor igen..var?när?hur? efter ett tag kommer det fram ett gäng 11 åringar till honom och vill ha autograf. men jag fattar fortfarande inte vem det är, tillslut "råkar" vi överhöra att han är friidrottare och eftersom att jag och idrott inte går ihop så bra så är hans namn fortfarane en gåta..




menmenmen
nu ska jag dra iväg till studjefrämjandet, sedan amnesty möte, lunch, seminarie, och nångång därefter däcka i sängen

ha en fejn dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0