paranormal activity och happy hippo

- jag vågar knappt vara ensam i vår lägenhet längre
- jag vaknar mitt i natten o måste gå på toan, men jag vågar verkligen inte gå, så istället ligger jag o svettas av rädsla o försöker somna om. o det blir ju inte bättre när isac gör läskiga ljud i sömnen.
- igår (morgonen efter traumat) vågade jag inte gå upp när alarmet ringde o jag egentligen var tvungen o dra till skolan, men i sista minuten tände jag alla lampor o satte på vänner på högsta volym.

ja, paranormal activity har förstört mitt liv.
även fast jag låg gömd bakom isacs rygg och blundande under ungefär halva filmen blev jag livrädd. jag tror inte att skräckfilmer är bra för mig..

vi får se hur lång tid det tar innan jag vågar tvätta av mig sminket igen. eftersom jag är säker på att det kommer stå någon bakom mig o stirra på mig när jag har sköljt av ansiktet. FÖR DET ÄR KLART ATT DEMONEN ÄR EFTER MIG NU!!!



det är i alla fall tur att jag har några happy hippos kvar från kanarieöarna, annars hade jag svimmat av för längesen.


Kommentarer
Postat av: laura

okej tack för varingen,jag ska aldrig se den!

2010-02-03 @ 12:11:13
URL: http://laurasgata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0