double S

det har vart en grym helg med BF!
i fredags såg vi Magnus Betnér i konserthuset, både jag och sara blev överlyckliga när han började snacka om Linköping. Magnus får lätt 4 pluppar för det där!

o igår var det utgång på g, med förfest här. Laura kom hit med världens smartaste pizzadeg och senare kom Yashar och Tim på besök. o det blev en stor diskuission kring det här med skräckisar,
Laura: "Asså när jag hade sett The Ring trodde jag det var flickor överallt!"

en mycket trevlig kväll blev det iallafall som slutade på Debaser med massor LP-skivor i bagaget.





nu längtar jag tills imorrn när min man kommer hem från Nårjää, mest för att slippa sova ensam om nätterna, nu när den där demonen från paranormal activity är efter mig liksom...


xoxo


Kommentarer
Postat av: laura

hahaha 4 PLUPPAR:D:D:D

2010-02-07 @ 20:50:09
URL: http://laurasgata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0