bjurö klubb

jag kopplade bort hela verkligheten i helgen, jag har inte tänkt en enda viktig tanke

i fredags var det dags för fredagsmys! jag köpte tre filmer och hyrde tre stycken, så jag och isac gjorde fajitas och åt chips o dipp på sidan av med "Sommaren med Göran" och "The Burning Plains".

på lördagen fick vi finbesök från linköping och då blev vi bjudna på taxi, bowling (som vi inte ska tala om hur det gick..), mat på karib kreol och efterdrink på På besök. tacktacktack!

och igår på alla hjärtans dag fanns det inget alls att klaga på, jag hade allt jag behövde: cafébesök, god mat, jordgubbar, filmer, kortspel och MIN FINASTE ÄLSKIPÄLSKIISAC!


puss på hela helgen!



nu ska jag tvätta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0