jessan

åh jag har precis pratat med min BF jessan i 1,5 timme!
JAG SAKNAR DIG MASSOR JESSICA!
jag fick även en rundtur i hennes hus och hälsa på hennes lånade barn på köpet
o jag blev läskad av 71 st amerikanska cupcakes också

W: What's Cupcakewrapper called in swedish?
J: Cupcake Rapper? Why do you wanna know that? Well.. it's Muffin Rappare

det är nog inte lätt för little J att vara au pair ibland
skype in my heart <3


nu har min make bakat, så nu blir det scones och té
perfect sunday evening!


Kommentarer
Postat av: laura

haha jessanjeessanjessan :D:D:D

2009-09-21 @ 15:40:12
Postat av: Jessan

hahaha, verkligen helt fel!! men kul var det.

SAKNAR DIG MED!! <3

2009-09-21 @ 17:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0