jag är cool i öresund

igår var det en historisk dag för mig som tidernas badkruka:

eftersom det var den lökigaste dagen på länge, så hojade vi ner till västra hamnen o skulle bada i öresund
väl framme kände jag mig trotsig och satte på mig bikinin o sa att jag skulle hoppa i på en gång (!!!)
min pojkvän (som vet att jag är världens fegast badkruka och som ALLTID ska hoppa i plurret innnan mig) bara tittade på mig o döljde sitt skratt så gott han kunde

i och med det kände jag mig ännu mer trotsig så jag gick ner mot bryggan
eller brygga rättare sagt, en trappa ner till vattnet som slutar med ett stort mellanrum till en stenplattform lite längre ut i vattnet.
så jag stod på sista trappsteget och såg alla satans alger som hade klibbat fast sig på den där plattformen och det såg sjukt halt ut.
samtidigt var det jätteäckligt mellanrum mellan trappsteget o plattformen så jag tänkte garanterat INTE gå i det där äckliga vakuumet
i några sekunder undrar jag om det är en bra idé, men jag måste ju hoppa i först av alla o visa att jag är modig som fan!
så jag tar sats o hoppar på plattformen och halkar på världens mest brutala sätt! ner pladaskt på plattformen o då skäms jag ihjäl så jag glider på asset rätt ner i världens kallaste vatten

o eftersom jag måste hålla min coola fasad uppe fortfarande så simmar jag ut en bit tills jag håller på att frysa till döds.

men jag klarade mig ändå, med en väldigt massa sår på foten o ben
jag ska aldrig mer leka cool



nu ska jag till skolan, hejrrråååå

Kommentarer
Postat av: laura

hahah,jag tyckte du var coool :D



NOOOOOOT :D

2009-09-11 @ 12:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0