hihihih



HEJHEJ BLOGGEEEEEN!
dagens outfit e: vitt linne från Monki, pärldiadem från LONDON (ASSÅ OOOH MY GOD! LONDON ASSÅ) å blåa jeans, men det syns inte på bilden *FnIzZZz*
MM!
de är många som har frågat hur jag sminkar meeeej.. å de e svårt att förklara eftersom ja e lite craAzY å sminkar mej lite olika beroende på vilket tillfälle de e.
men jag ska lägga upp en video å visa exakt hur ja sminkar mig typ till skolan, azzå den vanligaste sminkningen.

nu ska ja fixa naglarna å göra en lyyyyxig pedikyr
HEJDÅ ÄLSKLINGAR! XXXX

Kommentarer
Postat av: sanne

hahahahha hennes röst ekar i mitt huvud!

2009-09-25 @ 19:19:20
URL: http://www.detblirsomdetkan.blogspot.com
Postat av: mery

sarah har blivit en fjortis;)

2009-09-26 @ 03:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0