fin dag

idag åkte jag och min grupp hiss upp till plan 5 på skolan
i hissen är det dödstyst
jag, Sanne, Märta, Amina och Aldina står där med två gamla lärare
Märta står o tuggar på ett äpple

Amina utbrister i desperation:
- Märta ge mig ditt skrutt när du är klar!

en av de gamla lärarna börjar ASGARVA och den andra kollar lite konstigt på Amina, när det är lärarnas stopp i hissen säger den skrattande läraren:
- SMAKLIG SPIS!

en mycket trevlig dag i hissen


och en ännu trevligare dag för att älskling har fått jobb idag!
snart är han väl dansk medborgare också


nu ska jag faktiskt äta
and later: FN möteeeee

Kommentarer
Postat av: Victor

HAHA, ge mig mer pinsamma hissäventyr!!

2009-09-23 @ 22:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0