the new deal


ååååh jag vill se! gustav svensson liksom, han måste ju vara tidernas bästa man

men biljetterna är ju lika mycket värda som ungefär 1000 bugg-tuggummin
jag har inga råååd!
jag tycker susanne aka lena och allan aka gustav kan bjussa mig på dom biljetterna istället, så kan jag skratta extra högt i utbyte

ingen big deal

det är förövrigt ensamt o somna utan min hard-working-man
men han måste iofs vara ute o jaga så att vi har råd med tak över huvudet och mat för dagen

KOM HEM ISAC, NUUUUU!


XOXO & TACK FÖR IDAG!

Kommentarer
Postat av: laura

men victor kan ju komma ett ag, men blir det tårta eller :D?!!! okej,ej utgång? men blir det alkohol! vad önskar du dig i present? obbbs får vara i min prisklass, typ en falafel 15 kr :DPÖSS

2009-10-01 @ 13:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0