de tre vännerna och Jasse

ni vet DEN LÅTEN! det är ju liksom min favorit-party-låt genom tiderna
och därför ska jag berätta om igår när jag och mitt malmö-gäng skulle se Jason "Jasse, Timman" Diakité i Folkets park här i stan.

vi hade kanske väntat på att han skulle köra sitt nummer i flera miljoner timmar
när jag riktigt hade tappat tålamodet och bara ville se Jasse kom ett band som heter Lazee upp på scenen och då är det ju DOM SOM HAR GJORT VÄRLDENS BÄSTA PARTYLÅT!
så när jag fick se VÄRLDENS BÄSTA PARTYLÅT LIVE, blev jag så lycklig och hoppade så mycket att jag tappade min mobil nånstans (som en tant hade hittat idag, så att jag fick tillbaka den oskadd)


ja, det blev en bra kväll alltså. och Jasse spelade bra han med.

Kommentarer
Postat av: sara

haha värd tant! :)

så det betyder att jag kan radera ditt nya "tillfälliga nr" :D?

2009-09-19 @ 22:37:46
URL: http://heymikey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0