coola saker in my life

gårdagens coola nr 1:
Sarah Marshall i filmen Forgetting Sarah Marshall (eller Dumpad som den också heter, som jag förövrigt fyndade på ica möllevången) är ju GOSSIP GIRL rösten (!!!)


dagens coola nr 1:
jag isac laura o victor drog iväg o såg en ascool dansk konstnär "ett vitt rum, en vit soffa och hinkvis med färg". två timmar tog det för det vita rummet att bli värsta disco hålan.
om man är intresserad kan man ju vara med o satsa på auktionen för soffan i oktober. tror priset på soffan bara kommer ligga på typ 80000 danska. men det är väl inte så farligt!



nu ska jag vara seriös

Kommentarer
Postat av: Victor

Tänk, vad hade det där blogginlägget varit utan mig? ;p

2009-09-16 @ 16:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0