fett

det är fettfläckar på typ varenda sida i mina engelska plugg-böcker
ja, jag äter konstant när jag pluggar
idag var det så extremt att jag var tvungen att ta en paus i plugget för att gå till ica och köpa snacks. det slutade med att jag kom hem med:
* ett paket cookies
* 4 stycken kexchoklad
* en påse chips
* 2 avokados
* 4 blåbärsmuffins
* hallonsylt

tjejen i kassan tittade lite medlidande på mig när jag betalade, jag tror att hon trodde att jag led av bulimi, eller iaf nån sorts depression. whatever, det räckte för en plugg-dag för sarah M!

Kommentarer
Postat av: sara

fan vad bäst att du köppte hallonsylt och inte jordgubb. Hallon is the shit god damn it.



Sen glömde jag säga förut att jag har kollat på harry potter 6 nu. Jag dör vad bra den var. När du kommer hem ska jag med eller mot din vilja ha ett H.P maraton med dig så du får förklara allt jag inte fattar. :P kul va? BRA, då säger vi så :D haha

2009-10-20 @ 00:12:52
URL: http://heymikey.blogg.se/
Postat av: laura

goooottt ,ska vi ha pluggkväll nå gång eller :D:D:D:D coookies:D:D

2009-10-20 @ 00:22:38
Postat av: sanne

hahahahahaha skoooning

2009-10-20 @ 11:38:43
URL: http://www.detblirsomdetkan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0