shit vad det blåser i malmö ikväll



världens underbaraste morgon idaaaag!
blev väckt av min finaste som hade fixat frukost på sängen
inte nog med det fick jag en stor bukett med rosor också (för att jag klarade tentan (!) med ett härligt score)

ja, min pojkvän är mycket bättre än din!

hursomhelst, sagostunden slutade efter några timmar när isac hade lämnat mig för jobbet
han hade råkat få med sig båda nycklarna, så att jag varken skulle komma ut ur huset eller in igen om jag valde att dra ut
och tyvärr märkte jag det här 10 min innan jag skulle träffa en FN-brud (jag hade inte hennes nummer, så på nåt sätt var jag tvungen att komma ut)
så:
- jag klättrar över världens högsta grind
- min mobil väljer att svika mig helt plötsligt och dör
- jag tar bussen till orkanen
- jag blir utsvulten när jag suttit där i en timme
- jag tar bussen till ica (inte bra när man är vrålhungrig)
- jag går hemåt i värsta regnet och vinden ever och hoppas av hela mitt hjärta att nån har hunnit komma hem
- jag ringer på dörren när jag ÄNTLIGEN har kommit fram efter min vandring genom eld och vatten
- ingen öppnar. jag står o fryser och börjar nästan gråta.
- jag halkar ner för trappan som leder upp till dörren.
- jag väntar och tänker NEJÅHNEJÅHNEJ! JAG RÖR MIG INTE UR FLÄCKEN FÖRRNS NÅN RÄDDAR MIG FRÅN DET HÄR!
- efter 10 min är mina kläder genomvåta och då kommer Frida (the girl next door) som en räddande ängel, med en NYCKEL!
- jag går in och bestämmer mig för att aldrig nånsin gå ut igen

VI SES I SOMMAR NÄR DET HÄR ÄCKLIGA VÄDRET ÄR BORTA!

Kommentarer
Postat av: laura

grattis då :D haha det var lite kulatt läsa om din dag, även fast du kanske intetyckte det var en rolig dag :Dpösshäj :D

2009-11-18 @ 21:44:02
URL: http://laurasgata.blogg.se/
Postat av: Ida

Naaaaw, vännen!! Synd att inte din mobil fungerade så hade jag kunnat rädda dig! Emelie sa det att hon hade försökt höra av sig till dig utan att få svar, nu förstår jag varför.

2009-11-18 @ 22:11:45
URL: http://loveismyreligion.webblogg.se/
Postat av: sarab

GRATTIS FÖR FAN :D

2009-11-18 @ 22:21:44
URL: http://heymikey.blogg.se/
Postat av: elli

men fan va najs då! :D (jag får reda på min imorgon)

2009-11-19 @ 11:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0