PMS

PMS
har upplevt det innan, den som oftast får ta smällen av min PMS är min pojkvän
igår var det värsta PMS-tillfället som jag nånsin har vart med om - än en gång var det min pojkvän som fick ta smällen

söndag kl ungefär 22.30:
vi ligger i soffan o kollar how I met your mother och jag vill helt plötsligt få superduper mycket kärleksförklaringar från min kära
"men älskling, du vet att jag älskar dig" räcker inte utan jag börjar tjura tills det utvecklar till vrede (vad jag är så arg för vet jag egentligen inte såklart)

snäll som han är försöker han lugna ner mig och trösta mig och helt plötsligt går jag från att vara riktigt förbannad till att börja asgarva åt nåt han säger
så där ligger vi o skrattar o ha roligt tillsammans till isac helt plötsligt säger nåt "skämt" som får mig att bli sur igen
- tjurigheten sätts gång igen

efter nån minut av mer tröstande fattar jag vilken idiot jag är mot honom som bara tjurar för ingenting och börjar istället STORgråta!


ja, det är då inte lätt med PMS, o det är inte lätt att vara isac alla gånger

Kommentarer
Postat av: laura

hahaha:D:D:D

PMS<3<3

2009-11-24 @ 13:38:07
URL: http://laurasgata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0