NEW MOON

yes, idag såg jag mr.pattinson med flera i new moon
och för att jämföra med boken:
SHIT VAD BRA GJORT! shit maj-britt!

inställning innan bion:
okej, besvikelsen kommer att vara på topp när den är slut, så är det ju alltid när man har läst en bok o sen ser filmen - men där fick jag så jag teg!

när sista scenens replik sades hördes ungefär miljoner AAAAH-tjejskrik i biosalongen och när eftertexterna började hörde man arga tjejer utropa bittert:
"AMEEEH!!! NU MÅSTE JAG JU LÄSA BOKEN! JAG VILL SE TREAN NUUUUU!!"

påvägen hem hittade jag robert pattinson, så jag var snäll pch skjutsade hem honom i min cykelkorg. that's what friends are for för bövelen!


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, gud vad han inte var snygg i bucklig pappersform!

2009-11-21 @ 00:54:59
URL: http://loveismyreligion.webblogg.se/
Postat av: Mommi

ÅH VILL HAA

Postat av: victoria

oj hahaha kom skrivet från min mammas blogg. var ju vickan som skrev!

2009-11-21 @ 15:57:17
URL: http://palea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0