lauren conrad osv

jag är så rackans besviken på "DET NYA THE HILLS"
för nytt är det banne mig
mer drama och INGEN LAUREN CONRAD (!)
det borde vara förbjudet att det ens heter the hills fortfarande

(ändå väljer jag att titta på det)

på tal om the hills så körde jag emily o elli en the hills förfest i linkan i fredags
sedan stapplade jag (aka LAUREN CONRAD) och emily (aka AUDRINA, vad heter hon i efternamn ens?) ut till platens

och nu är jag tillbaka i vardagslivet i den södra delen av vårat avlånga land, shit va gott det ska bli med falafel för 20 spänn

Kommentarer
Postat av: Ida

Yey, Malmöfalafel FTW!

2009-11-16 @ 11:24:00
URL: http://loveismyreligion.webblogg.se/
Postat av: EMILY

JHEHEHEHEHHE vi hade askul! tack för att du ville hänga med mig baby ;)

nästa gång.. mindre tårar för våran del! puss

2009-11-16 @ 19:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0