GLÖGG

dagens första christmas-spirit-dag är här för bövelen!

jag och finaste_ä[email protected] gick upp med tuppen och storhandlade på ica - det viktigaste vi kom med därifrån var två choklad-jul-kalendrar..såååå värrt

när han drog till jobbet drog jag till stadens mittpunkt och köpte tusen saker mer än vad som var meningen
jag köpte bland annat två asheta glöggmuggar på indiska (se bild nedan) och årets första glögg på systemet

så ikväll blir det banne mig måndagsmys, med glögg, harry p och isac!




nu måste jag läsa ut Så länge vi båda andas (sista boken i twilight-serien....som om det var nån som inte visste det)
hur ska det gå för the cullen family :o :o

Kommentarer
Postat av: Thomas

Dryka sprit på en måndag!

Första advent är om tre veckor.

2009-11-09 @ 20:07:50
Postat av: Ida

Glögg dricks det en del av här hemma med. Fint med muggarna :) Längtar efter fortsättningen på Bellas och Edwards äventyr!

2009-11-09 @ 20:38:40
URL: http://loveismyreligion.webblogg.se/
Postat av: laura

äntligen lite uppdatering sarah mansouri !!! det har varit öken för länge!

2009-11-09 @ 21:43:01
URL: http://laurasgata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0