tandställning osv

tandställnings-tandläkar-snubben ringde idag
dom vill skära o hålla på i mitt tandkött
asså verkligen, när tandställningen försvinner så är det ändå 43029538 saker till dom måste fixa efteråt, så egentligen borde man inte vara så överlycklig när man ändå tar bort skiten

men jag klagar inte, det kommer va gratis o jag antar att mina tänder kommer sluta röra på sig!

förövrigt så hyrde jag virre o fredrik film i ekdolmen igår
det slutade med att vi hyrde 5 för 100
Shutter (fattar inte hur jag gick med på att se den igen!)
300
Juno (fruktansvärt bra film!)
Trade
& Jalla, jalla (klassiker ju)

vi hann dock bara se dom 3 första innan vi blev trötta som as
juno va den bästa av dom vi hann se, se verkligen den! annars missar man nåt.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0