sourcreme

igår när jag o min pojkvän hade myskväll med chips & dipp började vi diskutera om den här sourcream & onion dippen.
liksom, sourcream är ju gräddfil på engelska
det är ju asstört då att det finns en dipp med sourcream and onion när man ändå blandar pulvret med gräddfil???
makes no sense, då behövs ju egentligen bara en oniondipp!
(ja, isac och jag gillar att diskutera världens mest onödiga saker;)

okej, whatever, nåt roligare jag kan förtella är att min BF sara fyller 20 år idag!
så vi drog ut till linghemmet för att fira såklart

där fanns världens sötaste leo, världens godaste paj (vegetarisk OCH laktosfri, min vän är bäst i världen som fixar åt mig!), vin och prinsesstårta
sååå värt

visserligen fyller kronprinsessan V år idag också har jag hört rykten om

men jag väljer utan tvekan att hoppa på en stutsmatta hos sara och köra sällskapsspel istället för att hänga med kungafamiljen på öland (dom ville ju så gärna att jag skulle va där sa dom, men jag tackade snällt nej. kungen blev nog lite besviken. men så är det)


imorrn är det fest på G!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0