sanne, fest och the hills

idag träffade jag min käraste sanne (!)
vi har inte setts på kanske typ 4 månader eller nåt sånt, helt sjukt! speciellt eftersom vi gick från att träffas nästan varje dag till att inte träffas alls
så vi sattes oss o slösade bort pengar vi behöver på mat o bara tog igen allt

ikväll har min älskling tänkt att ställa till med partaj
så det är där jag kommer hänga ikväll
fram tills dess blir det the hills
jag är inne på sista säsongen nu.. MYCKET SORGLIGT! det här är nämligen min drog

till alla er som säger att det programmet är skit ska jag hädanefter aldrig mer prata med
för det är nog den mest geniala serien nån någonsin skulle kunna komma på, o hör sen!
(det bästa med det är att man kan kolla gratis på alla säsonger på MTV.COM, dagens tips)

THE HILLS in my heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0