rip Big Mac dippen

jag sitter här hemma hos lana ikväll igen o tittar på satc (igen)
idag har vi diskuterat en massa nödvändiga saker, som tex ordet kanske.
kanske är liksom KAN SKE
alltså uttalar majoriteten av sveriges befolkning ordet kanske fel.

en annan grej som har vart ett hett samtalsämne ikväll är big mac dippen.
bibbi trodde inte på mig när jag sa att jag hade ätit det på donken en gång´, eftersom hon va stensäker på att det verkligen inte existerade
så då använde vi vår bästa vän google.com o hittade det här:

"McDonald's har (för lite mer än en månad sedan) valt att lyfta bort sin Big Mac Dip från sitt sortiment. "

vilket skämt!!! liksom, för mig som är vegetarian så va ju den dippen det närmsta jag kunde komma en Big Mac.
men jag tycker ändå att alla ska bojkotta McDonal's dippar´, 6 jävla spänn för EN. det är ett skämt om nåt!

nu ska jag va social med min vän som håller på att soma


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0