promoe på möllan

igår va jag cool.
jag och isac åkte genom land o rike för att komma till malmö och möllan.
(våran nya lägenhet är finast i världen, mycket viktigt att tillägga!)

vi satte oss på en uteservering där på möllevångstorget.
tror det hette nyhavn.. eller, nåt med havn på slutet iaf
jag blir väl förhoppningsvis mer haj på alla namn där om några månader.

hursomhelst,
vi åt också världens godaste falafel på falafel no 1
rekommenderar det stället starkt - men be om extra sås!
när vi hade hängt på möllan ett tag gick vi tillbaka mot lägenheten och isac drar till med kommentaren
"Där är ju Promoe.."
precis som att, "jaa han är ju ingen speciell. han bara går där på andra sidan vägen typ 5 meter ifrån oss.(!!!)"
o smart som jag är så trodde jag fortfarande att det va en random kille, men tyckte fortfarande att det va sjukt läskigt att nån random snubbe kan va SÅ lik allas våran promoe.
tillslut, med hjälp av isac som redan visste att det en kändis vi såg, fattar jag att det är ju FÖR FAN PROMOE!

så ja, igår va jag cool. för jag gick förbi promoe.
tyvärr måste jag erkänna att mina kära pojkvän är ännu coolare eftersom han drog till med en nonchalant hälsning till mr. Mårten Promoe Edh. det som höjer statusen brutalt mycket på den här hälsningen va att Mårten valde att hälsa tillbaka.
(jag tror min fina grät av lycka inombords den sekunden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0