prästost hos bibbi



idag va sanningens ögonblick, jag va framme på det sista avsnittet av the hills
ni vet, heidis o spencers BIG PRINCESS WEDDING!
men när jag ska dra igång det på datorn, så står det med stora bokstäver:
THIS VIDEO IS NO LONGER AVAILABLE
det va nästan så att jag började gråta.

hursomhelst så lät jag det va ett tag o drog hem till bibbsan på kvällskvisten
först hjälpte hon mig ur min panikångest, medans jag fick käka på prästosten hon hade i kylen, sen gick vi till coop för att hitta nåt snacks
det slutade med att vi satt hemma hos henne o kollade på sex and the city med pizza o cola

sen grät jag av lycka när jag såg att the hills sista avsnitt funkade på hennes dator.
så kvällen blev mycket mer lyckad än väntat!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0