nostalgisk kärlek

idag va en bra dag med bland annat en roadtrip till berg och sällskapsspel!
med andra ord alltså, det är garanterat det roligaste spelet som finns.
det roliga är inte när man får köra själv, utan att höra på alla andra som inte fattar nånting när den andra i laget försöker förklara ett ord
det går tyvärr inte att dölja hur trög man är i detta spel.
 
men hursomhelst så kom jag nyss hem från en kvällspromenix med virre och fredrik
vi gick bara runt i våra gamla hoods o va riktigt nostalgiska
man blev nästan så nostalgisk så att man ville börja gråta när man såg att berga skola inte finns längre
alla dessa historier o stolpskott man har garvat ihjäl sig åt, sjukt kul!

imorgon kommer jag va avundsjuk på virre. nångång under vår shoppingrunda på staden ska han in o boka en MYCKET värd resa som jag också vill åka på! (men jag tycker om honom ändå)

nu ska jag sova för imorrn ska jag gå upp med tuppen, så det så

Kommentarer
Postat av: elli

klockan 10 är inte med tuppen sarah ;)

2009-07-11 @ 10:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0