min vän sara och jag

när jag o min BF sara är rastlösa fast trötta samtidigt brukar kvällen börja med att vi bara sitter hemma hos någon av oss o stirrar ut i mörkret o klagar lite på diverse saker

när vi har suttit så i x antal timmar tvingar vi oss själva till att röra på fläsket
det brukar sluta med att vi åker för att köpa nåt snacks
för det mesta blir det Maxi vi drar till, eftersom man kan fördriva mycket tid där

sedan åker vi hem till nån av oss igen o drar igång en film o bara är feta o sen somnar vi

igår va en sån kväll
filmen vi såg va Dumpad ( "Forgetting Sarah Marshall"). briljant film må jag säga! mycket sevärd

ikväll verkar det som att det blir en utgång på g!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0