kolmårdens djurpark



för några veckor sen frågade jag min pojkvän om vi inte kunde åka till mitt drömland Liseberg.
då sa han att han inte gillar Liseberg utan att han mycket,mycket hellre ville åka till kolmården (!)

jag trodde ju självklart att han skämtade och retade mig, som han brukar göra..
men när jag hade skrattat färdigt åt hans så kallade skämt o fattade att han menade allvar så kom jag på att det kanske inte va en så dum idé

så igår blev svensson-resan till djurparken av
(mest tack vare att bästa sara lånade ut sin bil, snäll som hon är!)
och det blev en perfekt dag!
solen brände o alla djuren va superglada att se oss, såklart

det var tyvärr synd att vi missade mycket djur pga tidsbrist
och mer synd att vi ens betalade för inträdesbiljetter, när vi hittade värsta självklara genvägen in i parken, som hade gjort att vi hade sluppit betala ett öre

men som sagt, Kolmården har vart väldigt underskattat av mig o det tar jag tillbaka nu, för det är riktigt nice
& jag har dessutom bestämt att jag ska ha både en tigerunge och en delfin som husdjur.

Kommentarer
Postat av: Mariwan

Hihi, Shirin is tha shit! <3

2009-07-30 @ 22:54:53
URL: http://mariwando.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0