second of advent

idag gör jag comeback - fast utan macen, igen

men jag träffade hursomhelst freddan Reinfeldt, herr statsministern häromdagen
och jag har aldrig sett honom live innan = extra spänning
3 sura securitasvakter omringade honom, så att ingen kunde kasta sten, men så att vissa kände för att skrika lite elakt på honom

förövrigt är min budget nästan nere på noll och jag funderar på att strunta i julklappar helt iår och ha i mitt försvar att "år 2006 spenderade svenskarna 50miljader spänn på julklappar.." (taget ur idas argumenterande tal), då blir nog mormor stolt över mig

nu, med tanke på andra advent, ska jag dricka julmust och glögg, och göra lasagne



Kommentarer
Postat av: Ida

Woho, ned med konsumtionspressen! Jag håller på dig ;)

2009-12-07 @ 07:41:30
URL: http://loveismyreligion.webblogg.se/
Postat av: laura

smart,den där kanske jag med skulle köra på :D

2009-12-07 @ 10:24:26
URL: http://laurasgata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0