kommer ni ihåg mig?

jag är ledsen för att jag har svikit dig bloggen
men nu är jag tillbaka för att vända
för imorn drar jag till skogarna i växjö där det inte finns nån koppling till omvärlden alls
sen drar ju jag till värmen över nyår, såatteeeeeh

jag och isac har haft julafton ikväll, med risgrynsgröt och OC, ljus och julklappar.
notera julklappAR och inte bara julklapp - min pojkvän är bäst i världen
grädden på moset av alltihop var ett halsband med en saltvattenpärla som aldrig kommer ta av mig, så det så!

förövrigt slutar det aldrig snöa i den här stan
den som sa att det aldrig kommer snö till malmö vill jag nog ta ett allvarligt snack med!

men iallfall
ha en jättebra jul och njut av dom sista dagarna av 2009


NEXT TIME ON holeinmyjeans.blogg.se:
nytt år o allt det där
jag kommer vara brun efter kanarieöarna
ny termin på malmö högskola

DET FÅR NI INTE MISSA ALLA FANS! VI SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0