fredag, så jävla bra

jag har ju glömt att säga värsta grejen som har hänt i mitt liv!
i fredags, när emily och mellis kom hit från linkan gick vi runt i malmö centrum och vem ser vi inte helt plötsligt utanför triangeln: ANDERS & MÅNS-ANDERS!

sedan när vi var inne på systemet för att fixa inför kvällens bravader ser jag en robinson-deltagare från robinsson 2008 (vad han nu heter är en annan femma, kanske rafael?)
men det häftiga är att han behövde också alkohol inför att hänga på konserten med syster sol på kvällen (precis som vi)
så där tog jag och min man tillfället i akt att hälsa på honom när han märkte att vi glodde på honom
- "du har vart med i robinsson va? hihihih
- "hehe aaa.."
sen skakade vi hand och sprang iväg

min tredje kändishändelse på fredagen var att Syster Sol herself bjöd in mig backstage efter (den sjuuukt bra) konserten. vi hade en väldigt fin konversation och hon bjöd mig på ett päron.


jag måste säga att den fredagen var värt att missa köpenhamnsdemon för
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0