sundaymorning

den här dagen har vart såååå jobbig!
(även fast klockan bara är 11.22)

jag vaknade helt utmattad hos alexandra ute i bestorp efter gårdagens festligheter
eftersom hennes mansion ligger ute på vishan, och bussarna därifrån knappt går alls på söndagar, så va vi tvugna att börja vandra klockan 8
typ några minuter över 9 va vi framme på busshållsplatsen

eftersom jag lämnade kvar min cykel i jävla ekDOLMEN igår, så hoppade jag av där
tror ni inte att nån rastlös omogen jävel har gjort punka på båda mina däck?!?

så det va bara att börja promenera ända hem igen (med skoskav som fan)
det va nästan en nära döden upplevelse i den här hettan

så, kan nån komma hit och göra en vegetarisk lasagne till mig????
TACK PÅ FÖRHAND! en cola skulle sitta fint också HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0