när jag hör din röst

jaaaa nu va det ett tag sen en uppdatering

men hursomhelst så har jag ju vart i växjö i några dagar
och eftersom det inte finns så värst mycket att göra på landet så läste jag hela "När jag hör din röst" (den andra boken i twilight-serien)
sjukt beroendeframkallande
fast ändå jobbigt att Bella bara gick runt o deppade genom mer än halva boken
verkar ju inte som att Robban kommer vara med så mycket i filmen...

och på tal om annat,
häromdagen fick jag reda på det senaste, färskaste skvaller:
AUDRINA FRÅN THE HILLS SKA VA MED I INTO THE BLUE 2 (ojojoj!)

(grädden på moset är att källan till det här heta skvallret är min lillebror, bra daniel)

nu ska jag fan dra o bada, jag svettas ihjäl
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0