den regniga sista natten

jaha.. sista kvällen i barndomsvillan
jag känner mig så sentimental helt plötsligt!

men det är lugnt
för i malmö är det iaf inte motvind hela tiden när man cyklar, som det är i den här staden.
alltså verkligen, ALLTID motvind, vart man än kan tänkas cykla i för riktning.
vad är grejen?

jag tycker att alla ska gå med i gruppen "Det blåser alltid motvind i Linköping" på facebook (!!!!)
(tack för tipset ellinor)

jaa.. jag antar att vi ses i malmö nästa gång då
SO LONG SÅ LÄNGE!

Kommentarer
Postat av: saraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Det är sant fan. Hoppas det är bättre på den fronten i malmöt :) haha idag har Uno namnsdag :P Kolla min blogg nu ;) jag har skrapat fram bildbevis på att vi är bäst <3

2009-08-14 @ 00:37:00
URL: http://heymikey.blogg.se/
Postat av: Emily

DET ÄR TRÅKIGT ATT NI ÅKER! : ( kommer faktiskt sakna er. tro't eller ej! kraam

2009-08-14 @ 17:03:09
URL: http://shimmy.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0