botox och tandkött

idag skulle jag och min kära moder hitta saker som behövdes till en skolstart och till malmö overheadtake1 (= överhuvudtaget, saras och mitt ord från sjuan)
jag tänkte att det kanske skulle gå på någon timme eller så, så att jag skulle hinna köpa allt innan min tandläkartid

det slutade ju med att vi inte hann köpa nåt av "dom viktiga sakerna" innan kl 16.00
istället åt vi först masser mat på thai coconut och sedan drog vi vidare till waynes och tog en chailatte (som förövrigt är det godaste i hela världen)

iallafall så drog jag till tandläkaren och det kändes som att han satte in botox eller nåt, för efteråt kunde jag inte få fram ett ynka leende overheadtake1 (!!!)
så förlåt alla som jag hälsade på efteråt som tycker att jag är största satmaran nu som inte ens log mot er!
jag hade ju faktiskt också blod i hela jävla käften

hursomhelst, eftersom jag fortfarande hade masser grejer på min lista av saker som behövdes drog vi vidare till Maxi, där finns fan allt man behöver!

så nu är jag ready to go

MALMÖ, SNART KOMMER VI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dying to say this to you:

Trackback
RSS 2.0